جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرکل بازرسی استان ایلام با امام جمعه ایلام

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: اقامه نماز جمعه رهبر معظم انقلاب پیامی جهانی داشت و تهدیدات صهیونیست‌ها برای انتقام‌گیری بعد از وعده صادق ۲ را خنثی کرد، این نماز جمعه به اندازه چند عملیات وعده صادق دیگر تأثیرگذار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با مدیرکل استاندارد استان ایلام با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و اقامه نماز جمعه نصر، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین توان و رهبری حکیم و شجاع عنایت کرده است، در هیچ جای جهان نمی‌توان شخصیتی را در رأس حکومت یافت که بتواند اینچنین معادلات امنیتی و سیاسی دشمنان را به هم بریزد.

وی افزود: اقامه نماز جمعه رهبر معظم انقلاب پیامی جهانی داشت و تهدیدات صهیونیست‌ها برای انتقام‌گیری بعد از وعده صادق ۲ را خنثی کرد، این نماز جمعه به اندازه چند عملیات وعده صادق دیگر تأثیرگذار بود.

امام جمعه ایلام، با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه این هفته تهران، ابراز کرد: مردم با وجود تهدیدات، به شکلی بی‌نظیر در این مراسم شرکت کردند و این پشتوانه مردمی برای اجرای سیاست‌های نظام و فرامین رهبری، یکی از بزرگترین مولفه‌های قدرت یک کشور محسوب می‌شود.

وی به خطبه دوم نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که به زبان عربی خوانده شد و یادآور شد: تأثیر آن بر جهان اسلام و اهل سنت بی‌نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در ایلام، تصریح کرد: با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی، اما مقام معظم رهبری را با صلابت کامل در دوربین‌های جهانی دید که نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: برخی افراد بر ترس محاسبات دشمن حساب می‌کنند، اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی انجام دهد، با عکس‌العمل قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، تأکید کرد: در عملیات وعده صادق ۱ و ۲، ما به مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی ضربه زدیم و به زیرساخت‌ها و مراکز اقتصادی کاری نداشتیم، اگر رژیم صهیونیستی کوچکترین خطایی مرتکب شود، نیروهای مسلح ایران پاسخ قاطعی خواهند داد.

امام جمعه ایلام، تأکید کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران امروز بازدارنده است و باید این نعمت را قدردان باشیم و تلاش کنیم برای خدمت به مردمی که در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha